Webteksten werkenbij-site.

Webteksten die het werkgeversmerk versterken doordat de teksten vertellen wie je als werkgever bent. Webteksten die tussen de regels door laten voelen hoe het is om bij jouw organisatie te werken. Webteksten die het echte verhaal vertellen. En webteksten die jullie doel(groep) bereiken. Dat zijn de webteksten die onze copywriters voor jullie werkenbij-site kunnen schrijven. Inclusief een dosis EVP, een SEO-sausje en in de juiste tone of voice.

Stap voor stap.

Aanvraag 

Moeten de webteksten from scratch worden geschreven of wil je bestaande webteksten laten opfrissen? En om welke webpagina’s gaat het? Deel je vraag met ons en wij maken een prijsvoorstel op maat.

Akkoord

Geef jij jouw jawoord? Onze trafficmanagement-collega’s bevestigen de opdracht en kijken welke copywriter qua ervaring en planning het best aansluit bij jouw webteksten. Ook wordt de planning vast afgestemd.

Voorbereiding

Heb je bestaande teksten, een schrijfwijzer, een Employer Value Proposition en/of persona? Als jij het met ons deelt, dompelt onze copywriter zich onder in alle info. 

Intake

Tijdens een intake vraagt onze copywriter jou ‘t hemd van het lijf. Wees gerust, niet letterlijk. Wel stelt de copywriter vragen om een passende tone of voice te kunnen bepalen en de juiste inhoud te kunnen verwoorden. 

Webteksten schrijven 

Met de intake als uitgangspunt schrijft de copywriter jullie webteksten, op basis van de indeling van de werkenbij-site en natuurlijk voor jullie arbeidsmarktdoelgroep. Elke webtekst wordt altijd geleverd inclusief een metadescription.

Extra check

Omdat 4 ogen meer zien dan 2 loopt onze eindredacteur de door de copywriter herschreven webteksten voor de werkenbij-site scherp na en zet eventuele puntjes op de i. Letterlijk en/of figuurlijk.

Aanlevering webteksten

Natuurlijk delen we binnen de deadline het concept van de webteksten voor jullie werkenbij-site. Er zijn 2 feedbackronden inbegrepen.