Webteksten werkenbij-site.
Jij weet wat jullie te bieden hebben als werkgever. Jouw collega’s weten het. Nu de sollicitant nog. De werkenbij-site is dé plek waar al deze informatie staat. Het geeft antwoord op vragen als: waarom kiest de sollicitant voor jullie organisatie? Hoe is de bedrijfscultuur? Wat hebben jullie te bieden?
Al die vragen goed beantwoorden in webteksten is een kunst. Net zoals de sollicitant overtuigen om voor jullie te kiezen. Van het vertellen van verhalen tot het uiten van jullie kernwaarden. Deze webteksten zijn de kern van jullie werkgeversmerk. Maak er werk van om van een bezoeker een sollicitant te maken.
Stap voor stap.
Aanvraag
Wil je de webteksten laten herschrijven of juist from scratch starten? En over welke webpagina’s voor jouw werkenbij-site gaat het precies? Met de juiste informatie maken we een passend prijsvoorstel voor het (her)schrijven van de webteksten voor de werkenbij-site.

Jawoord
Na jouw jawoord bevestigen we de opdracht. We kijken welke copywriter het best aansluit qua ervaring en planning. Over planning gesproken: we stemmen met elkaar af wat deze is voor het schrijven van de werkenbij-webteksten.
Voorbereiding
Heb je al basisteksten, een schrijfwijzer, een Employer Value Proposition en/of persona? Als jij het met ons deelt, dompelt onze copywriter zich onder in alle info. Ook vragen we je om ons klantinformatieformulier in te vullen.

Intake
Tijdens een intake vraagt onze copywriter jou ‘t hemd van het lijf. Wees gerust, niet letterlijk. Wel stelt de copywriter vragen om een passende tone of voice te bepalen en de juiste inhoud van de webteksten te verwoorden.
Webteksten schrijven
Nu alle informatie verzameld is, begint de copywriter met het schrijven van de teksten voor de werkenbij-site. Natuurlijk op basis van de indeling van de website en jullie doelgroep(en). Elke webtekst wordt altijd geleverd inclusief metadescription.

Extra check
Omdat 4 ogen meer zien dan 2 loopt onze eindredacteur de door de copywriter geschreven webteksten voor de werkenbij-site scherp na. Eventuele puntjes worden op de i gezet. Letterlijk en/of figuurlijk.
Aanlevering webteksten
Natuurlijk delen we binnen de deadline het concept van de webteksten voor jullie werkenbij-site. Er zijn 2 feedbackronden inbegrepen.
