Webteksten recruitmentsite.

De beste vacatures. Afspraak = afspraak. Mooie opdrachtgevers. De juiste match. Betrokken. Allemaal clichés, maar waarschijnlijk wél op jouw dienstverlening van toepassing. Als werving- en selectiebureau, uitzendbureau of detacheringspartij moet je je onderscheiden. In een overbevolkte markt waar het wemelt van loze beloftes en lege containerbegrippen doe je dat met de juiste webteksten voor je recruitmentsite. Inclusief een dosis SEO en in de juiste tone of voice. Wij schrijven ze. Graag. 

Stap voor stap.

Aanvraag 

Wil je jouw webteksten voor jouw recruitmentsite nieuw leven inblazen of wil je from scratch starten? Naast het antwoord op die vraag, horen we graag om welke en hoeveel webpagina’s het gaat zodat we een prijsvoorstel op maat kunnen maken.

Akkoord

Geef jij jouw jawoord? Onze trafficmanagement-collega’s bevestigen de opdracht en kijken welke copywriter qua ervaring en planning het best aansluit bij de webteksten. Ook wordt de planning vast afgestemd. 

Voorbereiding

Heb je bestaande teksten, zoekwoorden, een schrijfwijzer of persona? Als jij het met ons deelt, dompelt onze copywriter zich vast onder in alle info.

Intake

Tijdens een intake vraagt onze copywriter jou ‘t hemd van het lijf. Wees gerust, niet letterlijk. Wel stelt de copywriter vragen om de juiste inhoud te kunnen verwoorden en een passende tone of voice te kunnen bepalen. 

Webteksten schrijven 

Met de intake als uitgangspunt schrijft de copywriter converterende webteksten, op basis van de indeling van jouw recruitmentsite en natuurlijk voor de arbeidsmarktdoelgroep. Elke webtekst wordt altijd geleverd inclusief een metadescription.

Extra check

Omdat 4 ogen meer zien dan 2 loopt onze eindredacteur de door de copywriter herschreven webteksten scherp na en zet eventuele puntjes op de i. Letterlijk en/of figuurlijk.

Aanlevering webteksten

Natuurlijk delen we binnen de deadline het concept van de webteksten voor de recruitmentsite. Er zijn 2 feedbackronden inbegrepen.


Deze klanten gingen je al voor.

The secret of getting ahead is getting started - het is een kwestie van doen om vooruit te komen en Nicol weet de groep op de juiste manier te motiveren.