E-learning inclusief communiceren.

Inclusief communiceren binnen arbeidsmarktcommunicatie. Een goede zaak en niet alleen omdat de wet- en regelgeving (mogelijk) verandert. Er zijn talloze onderzoeken die aantonen dat diversiteit binnen teams zorgt voor betere resultaten. Volop reden dus om ook binnen de werving (en daaromheen) inclusief te communiceren met jouw arbeidsmarktdoelgroep.

Alleen… wat houdt inclusief communiceren nu eigenlijk in? Waarom is dat zo belangrijk? Wat mag wel? En wat mag niet?

Logische vragen. Annelies Graafland, diversiteit- en inclusiespecialist geeft antwoord op deze vragen in de gloednieuwe e-learning ‘Inclusief communiceren’. Zij zet iedereen die met regelmaat communiceert met de arbeidsmarktdoelgroep aan het denken en deelt inspirerende en direct toepasbare tips. Deze tips gaan met name over tekstuele optimalisatie. Inclusief communiceren gaat natuurlijk verder dan tekst. Daarom staat Annelies ook stil bij de inzet van beelden en de keuze van platformen waarop je inclusief communiceert. De circa 35 minuten durende e-learning kun je volgen wanneer en zo vaak als je wilt. De kosten? Slechts EUR 55 exclusief btw.

meer informatie

Over Annelies Graafland

Annelies wordt ook wel Alice in Wonderland genoemd. Want zij vindt: een avontuur is het beste cadeau dat je kan geven of krijgen. En ze praat tegen katten. Haar vrolijke gekheid is haar beste competentie.

Annelies werkt als diversiteit- en inclusiespecialist bij EN HR solutions. Vanuit die rol werkt zij regelmatig samen met Voor Tekst. Ook is Annelies expert Diversiteit en inclusie op Kiqit en bestuurslid bij Recruiters United. De afgelopen jaren maakte ze veel situaties op de werkvloer mee waarbij discriminatie een rol speelde.

Annelies vindt -net als wij bij Voor Tekst- dat iedereen zou moeten streven naar meer diversiteit op de werkvloer. Vind jij dit ook? Volg dan nu deze e-learning voor een goed begin.

Brandende vragen over deze e-learning?

Maak van je hart geen moordkuil en bel ons direct via 0320 - 72 29 92 of laat ons jou bellen.

Deze klanten gingen je al voor.