Onze verhalen.

Een cruciaal aspect van werving dat je niet mag missen: de job value proposition (JVP). In dit blog lees je wa...
Lees meer
Een cruciaal aspect van werving dat je niet mag missen: De job value proposition (JVP). In dit blog lees je waarom dit jouw g...
Lees meer
De opmaak van jouw vacaturetekst speelt een grote rol bij het wel of niet slagen van de werving. Je hebt namelijk maar een pa...
Lees meer
Genderverwijzingen in functienamen veranderen in het woord 'kracht'. Is dit dé oplossing waar we al zo lang naar zoeken? Dus...
Lees meer
Met de huidige stand van zaken op de arbeidsmarkt heb je de banen voor het uitzoeken. Dit maakt het voor organisaties een stu...
Lees meer
De functietitel is het eerste wat mensen zien van je vacaturetekst. Toch wordt de kracht ervan vaak onderschat. Waar binnen H...
Lees meer
Bij Voor Tekst schrijven we veel op het taalniveau B1. Dat is het niveau waarop de meeste mensen goed snappen wat er staat. N...
Lees meer
Het maakt niet uit wat voor een tekst je schrijft of voor wie. Begrijpelijke taal is belangrijk. Dat geldt voor elke vacature...
Lees meer
De juiste opbouw van een vacaturetekst creëert een aha-gevoel bij de lezer. Zelfs zonder de inhoud te lezen. We herkennen nam...
Lees meer
Een testimonial is een ijzersterk middel in de arbeidsmarktcommunicatie. Huidige collega's verkopen hun baan en hun werkgever...
Lees meer
Je sterkste sociale bewijskracht als bedrijf: testimonials. Een moeilijk woord voor ‘medewerkers die vertellen hoe het is om...
Lees meer
Divers en inclusief werven. Misschien ben je er al actief mee bezig, misschien nog niet. Dat je hier meer over wil weten, is...
Lees meer